Hittegods

Har du glemt noe på flyplassen blir det levert inn til Servicesenteret

Har du glemt noe?

Har du mistet eller glemt igjen noe på flyet, i sikkerhetskontrollen eller i terminalen så blir det levert til Avinors Servicesenter. 

Innkommet hittegods blir oppbevart i tre måneder.

Finn gjenstand
Alle gjenstander som blir innlevert på Avinor servicesenter legges i løpet av et døgn tilgjengelig på nettsiden til MissingX. Siden blir oppdatert jevnlig.

SØK ETTER GJENSTANDER HER  


Beliggenhet

Avinors Servicesenter finner du i ankomsthallen.

Åpningstid

Man-fre                              0700-1900

Lørdag                                  stengt

Søndag                                1500-2100

*Med forbehold endringer ved høytid - ta kontakt per tlf: 670 32 515 

Innsjekket bagasje?

Dersom du har mistet innsjekket bagasje, tatt feil bagasje på båndet eller lignende, kan dessverre ikke hittegods hjelpe deg. Da må du ta kontakt med handlingsagenten til ditt flyselskap. Du finner mer informasjon om dette på ditt flyselskaps hjemmeside.

Widerøe  -  Norwegian -  KLM - SAS