Har du glemt noe?
Har du mistet eller glemt igjen noe på flyet, i sikkerhetskontrollen eller i terminalen så blir det levert til Avinors Servicesenter.
Innkommet hittegods blir oppbevart i tre måneder.
Finn gjenstand
Alle gjenstander som blir innlevert på Avinor servicesenter legges i løpet av et døgn tilgjengelig på nettsiden til MissingX. Siden blir oppdatert jevnlig.
Beliggenhet
Avinors Servicesenter finner du i ankomsthallen.
Åpningstid
Man-fre 0700-1900
Lørdag stengt
Søndag 1500-2100
*Med forbehold endringer ved høytid - ta kontakt per tlf: 670 32 515
Innsjekket bagasje?
Dersom du har mistet innsjekket bagasje, tatt feil bagasje på båndet eller lignende, kan dessverre ikke hittegods hjelpe deg. Da må du ta kontakt med handlingsagenten til ditt flyselskap. Du finner mer informasjon om dette på ditt flyselskaps hjemmeside.
Widerøe - Norwegian - KLM - SAS