Tapte gjenstander funnet inne i terminalen og som blir innlevert til vårt hittegodskontor blir registrert i MissingX.
For at vi lettere skal kunne hjelpe deg er det fint om du registrerer det du har mistet i MissingX. Vi vil kontakte deg så snart vi kan dersom din gjenstand blir funnet og levert vårt hittegodskontor.
Hittegodskontoret har åpningstider mandag og torsdag fra kl. 09.00 - 12.00. Vi lagrer gjenstander i en måned før vi overfører verdisaker til politiets hittegodskontor.
Vårt hittegodskontor får ikke innlevert gjenstander som er gjenglemt på flyet. Kontakt handlingagenten for flyselskapet du reiste med.
Widerøe Ground Handling (Widerøe, Norwegian, Lufthansa, Austrian, Eurowings, Edelweiss, Air France, Transavia France, Transavia Holland, Smartwings, Discover, Aegean, ASL France, Finnair, Enter Air, NEOS og Wizz Air)
E-post: bag.tos@wideroe.no
Aviator (SAS, Easyjet, Iberia, British Airways, Vueling og Sprint Air)
E-post: operations.tos@aviator.eu
MissingX
Alle gjenstander som innleveres på hittegodskontoret legges tilgjengelig på nettsiden til MissingX. Siden blir oppdatert jevnlig.