Hittegods

Har du mistet eller glemt igjen noe på flyplassen eller i flyet?

Kontakt Avinors servicesenter hvis du har mistet noe på selve flyplassen. Du finner oss i 1. etasje i retning ankomst og Puro Gusto.

Alle innleverte gjenstander blir bokført og kan spores. Hittegods kan også sendes hjem til eier.

Vi tar vare på gjenglemte gjenstander funnet på flyplassen, og oppbevarer dem i tre måneder før vi sender dem videre til Fretex eller politiets hittegodskontor.

Har du mistet eller glemt igjen noe på flyet, kontakt handlingagenten for flyselskapet du reiste med.

Widerøe Ground Handling:

Widerøe, SAS, Danish Air Transport, Sunclass Airlines

Telefon: 417 06 499
E-post: bag.svg@wideroe.no

Aviator:

Norwegian, KLM, Wizz Air.

Telefon: 455 00 710
E-post: svgll@aviator.eu

 

Servicesenteret
Telefon 67 03 10 00
Hverdager
07.00 - 22.30
Lørdag
08.00 - 14.00
Søndag
14.30 -22.30