Hittegods

Har du glemt noe på flyplassen, flyet, flytoget eller toget til flyplassen blir det levert inn til hittegodskontoret.

Beliggenhet

Hittegodskontoret finner du i ankomsthallen. Følg skilting til hittegods og bagasjeoppbevaring.

Hittegods kan også sendes hjem til deg. Ta kontakt for mer informasjon.

Registrer eller søk etter gjenstand i MissingX

Hittegods benytter MissingX for å registrere alle gjenstander som er savnet og funnet.

Her kan du søke eller registrere gjenstand

For at vi lettere skal kunne hjelpe deg er det fint om du registrerer det du har mistet i MissingX.  Vi vil kontakte deg så snart vi kan dersom din gjenstand blir funnet og levert til oss. Du må påregne 24 timer før en gjenstand blir levert inn til oss og registrert i systemet. 

Innsjekket bagasje?

Dersom du har mistet innsjekket bagasje, tatt feil bagasje på båndet eller lignende, kan dessverre ikke hittegods hjelpe deg.

Les mer om innsjekking og bagasje her

Da må du ta kontakt med handlingsagenten til ditt flyselskap. Du finner mer informasjon om dette på ditt flyselskaps hjemmeside.

SAS Ground Handling

SAS, Aeroflot, Air Cairo, Air France, Blue1, Correndon, Estonian Air, FreeBird airlines, Icelandair, Jet Time, KLM, Lufthansa, Novair, PIA, Primera Air, Qatar airways, SunExpress, Tailwind, Thomas Cook, Thomson, Tuifly, Turkish airlines, Vueling, Widerøe, DAT/DOT.

Telefon: 64 81 27 00
E-post: bagservice.osl@sas.no

Menzies aviation

Norwegian, Air Baltic, Air Berlin, Austrian, British Airways, Brussels airlines, Emirates, Finnair, Ryanair, Swiss, TAP Portugal, Thai airways, United Airlines.

Telefon: 64 82 08 30
E-post: osl.arr@menziesaviation.com

Hittegods
Telefon 64 81 34 77
E-posthittegods.osl@iss.no
Åpningstider
06:00 - 22:00