Beliggenhet
Hittegodskontoret finner du i avgangshallen ved innsjekkingsområde 1. Hittegods kan også sendes hjem til deg. Ta kontakt for mer informasjon.
Registrer eller søk etter gjenstand i MissingX
Hittegods benytter MissingX for å registrere alle gjenstander som er savnet og funnet.
Her kan du søke eller registrere gjenstand
For at vi lettere skal kunne hjelpe deg er det fint om du registrerer det du har mistet i MissingX. Vi vil kontakte deg så snart vi kan dersom din gjenstand blir funnet og levert til oss. Du må påregne 24 timer før en gjenstand blir levert inn til oss og registrert i systemet.
Innsjekket bagasje?
Dersom du har mistet innsjekket bagasje, tatt feil bagasje på båndet eller lignende, kan dessverre ikke hittegods hjelpe deg.
Les mer om innsjekking og bagasje her
Da må du ta kontakt med handlingsagenten til ditt flyselskap. Du finner mer informasjon om dette på ditt flyselskaps hjemmeside.
SAS Ground Handling
SAS, Aeroflot, Air Cairo, Air France, Blue1, Correndon, Estonian Air, FreeBird airlines, Icelandair, Jet Time, KLM, Lufthansa, Novair, PIA, Primera Air, Qatar airways, SunExpress, Tailwind, Sunclass Airlines, Thomson, Tuifly, Turkish airlines, Vueling, Widerøe, DAT/DOT.
Telefon: 64 81 27 00
E-post: bagservice.osl@sas.no
Menzies aviation
Norwegian, Air Baltic, Air Berlin, Austrian, British Airways, Brussels airlines, Emirates, Finnair, Ryanair, Swiss, TAP Portugal, Thai airways, United Airlines.
Telefon: 64 82 08 30
E-post: osl.arr@menziesaviation.com
MissingX
Alle gjenstander som innleveres på hittegodskontoret legges i løpet av et døgn tilgjengelig på nettsiden til MissingX.
Siden blir oppdatert jevnlig.