Hjelp til min profil

Her finner du svar på de mest stilte spørsmålene om min profil

This page is only available in Norwegian

Jeg får meldingen «noe gikk galt og at din epost allerede registrert» men får ikke logget inn. Hva gjør jeg?
Prøv å logge inn med ditt mobilnummer. Du vil motta kode på SMS. Klikk på «Profil» og velg «Slett min profil». Logg så inn igjen med e-postadresse.

Kan jeg legge inn kredittkort på «min profil»?
Ja, du kan legge inn kredittkort. 

Jeg får ikke SMS med kode til å logge inn. Hva gjør jeg?
Koden du mottar på SMS er gyldig i 10 minutter. Skulle koden komme sent må du prøve igjen. 

Jeg prøver å logge meg inn men SMS-koden er ikke gyldig?
Koden du mottar på SMS er gyldig i 10 minutter. Du må eventuelt prøve å få tilsendt ny kode ved å logge inn på nytt med mobilnummeret ditt. 

Kan jeg få parkeringsbilletten på SMS?
Nei, det kan du dessverre ikke. 

Jeg mottar ikke verifiseringsepost fra dere?
Sjekk om eposten har havnet i spamfilter i innboksen din. Prøv eventuelt en gang til og sjekk at epost er lagt inn riktig.

Hvordan lager jeg nytt passord?
Du kan lage nytt passord under «Profil» eller ved å klikke på linken glemt passord 

Hvordan sletter jeg brukeren?
Du kan slette brukeren din ved å logge inn og velge "Slett min profil" under "Profil".

Jeg har glemt passord. Hva gjør jeg nå?
Klikk på «glemt passord» og følg stegene.

Trenger du fortsatt hjelp?
Da må du gjerne ta kontakt med oss på e-post hjelp@avinor.no