Avinor kundesenter

Kontakt Avinor kundesenter

Har du spørsmål, tilbakemeldinger eller ønsker å sende inn en klage?
Du finner vårt tilbakemeldingsskjema her.

  1. Forsinket, savnet eller skadet bagasje?

    All bagasje på Avinors lufthavner håndteres av et handlingselskap på vegne av flyselskapet. Ta kontakt med disse dersom bagasjen din er forsinket, savnet eller mistet.

    Kontaktinformasjon for Oslo lufthamn.
  2. Glemt noe på flyplassen?

    Hittegodskontoret på flyplassen tar vare på gjenglemte gjenstander som blir funnet på flyplassen (inkludert sikkerhetskontrollen) og levert inn. Ikke alle fyplassene har eget hittegodskontor.

    Kontaktinformasjon for tapt eigedom.

Spørsmål om parkering på Oslo lufthavn

Hvordan kan jeg endre min parkeringsbooking?Kan jeg få refundert min parkering?

Ta kontakt med parkeringsoperatøren på din flyplass. Avinor er et mellomledd for å forhåndsbooke parkering, men betalingen går til parkeringsoperatør.

OnePark Oslo  E-post:
Jeg har ikke mottatt min parkeringsbekreftelse

Finner du ikke det du lette etter?

Kontakt oss

Kontakt Avinor sentralt kundesenter for alle lufthavner:

Tlf: 
Telefontider: Mandag - fredag kl 09:00 - 11:00

Postadresse:
Avinor AS
Postboks 150
2061 Gardermoen
 
Besøksadresse:
Hovedkontoret
Dronning Eufemiasgate 6 A
0191 Oslo
 
Org.nr: 985198292